Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟ

 Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που εργάζονται στην ΖΑΚΥΝΘΟ να επικοινωνήσουν με την ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στο 6983598026 για να ψηφίσουν στον χωρο του Ειδικου Δημοτικου Ζακυνθου, καθώς μόλις παρέλαβε τα ψηφοδελτια και να ψηφίσουν ως αυριο μεσημέρι (εως 4 το αργοτερο) Η συνάδελφος θα είναι διαθέσιμη και σήμερα το απογευμα για να την βρει καποιος εκτος σχολειου.
Υπευνθυμίζουμε οτι για να ψηφίσετε θα πρεπει να είστε οικονομικα τακτοποιημένοι επομένως παρακαλείστε να εξοφλήσετε την συνδρομή των 15 ευρώ.
Για την Εφορευτική Επιτροπή
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου