Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΟΥΘΑ

 

Συνάδελφοι με αυτό το κείμενο θέλω να σας ανακοινώσω ότι θα είμαι εκ νέου υποψήφιος για το ΔΣ του Συλλόγου Ιονίων Νήσων και για Αντιπρόσωπος στην ΠΟΣΕΕΠΕΑ. Αν με ρωτάτε γιατί θα σας πω ότι δεν είναι εύκολο και θα σας πω ότι δεν περάσαμε λίγα ως τώρα. Βλέπω όμως ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να παλέψουμε ενάντια σε κάθε παράλογο, από την συμμετοχή. Στην μέχρι τώρα θητεία μου συνεργάστηκα άψογα με το ως τώρα ΔΣ και μαζί παλέψαμε για ότι ήταν δυνατόν. Συνεργάστηκα σταθερά και παραγωγικά με την Ομοσπονδία μας, κατανοώντας πλήρως τον δικό τους αγώνα που είναι και δικός μας. Συμμετείχα σε ομάδες εργασίας, σε ολομέλειες και υπήρξα εκτός από Αντιπρόεδρος του ΣΕΕΑΠΙΝ και αντιπρόσωπος στην Ομοσπονδία. Συνάδελφοι συμμετέχω γιατί δεν περιμένω από κανέναν να διεκδικήσει το σωστό, το δίκαιο. Συμμετέχω γιατί θέλω να εργαζόμαστε με συνθήκες σταθερότητας και αξιοπρέπειας. Συμμετέχω γιατί οφείλω να συμμετέχω. Ζητώ την στήριξη των εργαζομένων στην Κέρκυρα, στην Κεφαλονιά στη Λευκάδα και στην Ζάκυνθο για να δυναμώσουμε ακόμα περισσότερο την παρουσία του ΕΕΠ ΕΒΠ στα Ιόνια.


Συναδελφικά

Γκούθας Ιωάννης - Ψυχολόγος

Αντιπρόεδρος ΣΕΕΑΠΙΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου