Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΕΕΑΠΙΝ

 Συνάδελφοι παρακαλώ συμπληρώστε αυτή την φόρμα ώστε να γνωρίζουμε ποιοι θα συμμετάσχουν στην Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας την Πέμπτη 9/12 στις 7.00 και να σας αποστείλουμε το link σύνδεσης στην πλατφόρμα zoom. Ενημερώνουμε οτι δικαίωμα ψήφου στις γενικές συνελεύσεις έχουν τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη. Στην συνέλευση μας μπορούν να συμμετάσχουν και μέλη η συνδρομή των οποίων εκκρεμεί (χωρίς όμως να ψηφίσουν τον απολογισμό- οικονομικο και πεπραγμένων)

Μη οικονομικά τακτοποιημένα μέλη δεν θα μπορούν να ψηφίσουν στις επερχόμενες εκλογές.
Υπενθυμίζουμε οτι αναμένουμε τις υποψηφιότητες σας μέχρι και τις 10/12 το αργότερο ώστε η Εφορευτική Επιτροπή να προλάβει τις διαδικασίες με την επιστολική ψήφο για Ζάκυνθο Κεφαλονιά και Λευκάδα.
Υπενθυμίζουμε επίσης οτι οι εκλογές μας έχουν οργανωθεί για την Παρασκευή 17/12 απο 14.00 εώς 19.00 μμ στο ΚΕΔΑΣΥ Κέρκυρας.

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου
Προεδρος


https://forms.gle/X7JuTfQvMnmEGgKq9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου