Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

Ενημέρωση Εφορευτικής Επιτροπής


Η εκλογική διαδικασία στην Κέρκυρα εξελίχτηκε ομαλά με την συνεργασία εφορευτικής επιτροπής, δικηγόρου και των μελών του Συλλόγου μας. Παραλάβαμε τους φακέλους των ψηφισάντων απο Λευκάδα και Κεφαλονιά οι οποίοι καταχωρήθηκαν στην κάλπη.

Η εκλογική διαδικασία διεκόπη στις 7μμ. Το άνοιγμα της κάλπης, με την σύμφωνη γνώμη της δικηγόρου, αναβλήθηκε εως την παραλαβή των ψηφοδελτίων απο την Ζάκυνθο, όπου υπήρξε καθυστέρηση παραλαβής και αποστολής τους, λόγω απεργιας και τοπικής εορτής.
Η εφορευτική επιτροπή θα συνεδριάσει, παρουσία δικηγόρου αμέσως μολις παραληφθούν τα ψηφοδέλτια και θα ανακοινωσει τα αποτελέσματα.


Μαρία Αγάθου
Παρις Σταμπολής
Κυριακή Καγκελίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου