Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕΕΑΠΙΝ

 Συνάδελφοι με μεγάλη μου χαρά και παρά τις αντιξοότητες μόλις ολοκληρώσαμε με την δικηγόρο μας κα. Μεσημέρη την εκλογική διαδικασία του Συλλόγου μας. Μεγάλο Ευχαριστώ στα μέλη που ψήφισαν και ακόμα μεγαλύτερο σε αυτούς τους συνάδελφους που έβαλαν πλάτη και έθεσαν υποψηφιότητα. Παραθέτω παρακάτω τα αποτελέσματα με πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους εκλεγέντες και ευχες για καλή και αγαστή συνεργασία.

Για το ΔΣ εκλέγονται:
Γκούθας Ιωάννης
Ποταμιάνου Μαρία
Τσαμη Γεωργια
Βρεττού Γεωργία
Σοφίου Εμμανουελα
Αναπληρωματικοι:
Σκλαβούνος Κωσταντινος
Καλλιανιώτη Μαρία Ελένη
Για Αντιπρόσωποι:
Γκούθας Ιωάννης
Παγκράτη Αλεξάνδρα
Σοφίου Εμμανουέλα
Αναπληρωματικοί:
Καρέλλου Ιωάννα
Καλλιανιώτη Μαρία Ελένη
Για Ελεγκτική Επιτροπή:
Καρέλλου Ιωάννα
Ζαχοπούλου Λυδία
Σταμπολής Παρασχος
Ως πρόεδρος του απερχόμενου ΔΣ θέλω να ευχαριστησω απο τα βάθη της καρδιάς μου τον Γιάννη Γκουθα που στάθηκε βράχος δίπλα μου υπενθυμίζοντάς μου κάθε δουλειά που έπρεπε να γίνει, την Ειρήνη Βονιτσάνου που απο τη θέση της γραμματέας περασε άπειρες ώρες συντάσσοντας κείμενα, την Αλεξάνδρα Παγκράτη που πήρε πάνω της την οικονομική και λόγιστική οργάνωση του Συλλόγου καθώς και το μέλος μας Αννετα Καββάδα που στήριξε κάθε μας αποφαση. Ως ΔΣ ειχαμε πάντα ομοφωνία και παρότι κάποιοι απο εμάς δεν εχουμε ειδωθεί ποτέ απο κοντά, μπορω να πω με σιγουριά να πω οτι γιναμε οχι μόνο συνεργάτες αλλά φίλοι για ζωη.
Θεωρώ προσωπικά ότι απο τη θέση της Προέδρου τα τελευταία χρόνια στήριξα την Ομοσπονδία και συμμετείχα σε κάθε δράση της με χαρά καθώς και εκεί βρήκα μια οικογένεια που ομολογώ οτι με δυσκολία αποχωρίζομαι. Παρόλα αυτά είναι πολλές οι δουλειές που πρέπει να γίνουν στο μέλλον και θα είμαι δίπλα στο νεο ΔΣ όταν συσταθεί σε σώμα τόσο για ομαλή μετάβαση όσο και πρακτική βοήθεια. Σίγουρα θα παραμείνω ενεργή στο χώρο της Ειδικής Αγωγής.
Μαρία Αγάθου
Πρόεδρος Εφορευτικής Επιτροπής
Απερχόμενη Πρόεδρος ΣΕΕΑΠΙΝ












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου