Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΛΈΥΚΑΔΑ


Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που εργάζονται στην ΛΕΥΚΑΔΑ να επικοινωνήσουν με την Ειρήνη Βονιτσάνου (ΕΕΕΕΚ ΛΕΥΚΑΔΑΣ -ΤΗΛ 6945308373) καθώς μολις παρέλαβε τα ψηφοδελτια και να ψηφίσουν. Προθεσμία μέχρι Τετάρτη μεσημέρι το αργότερο.

Υπευνθυμίζουμε οτι για να ψηφίσετε θα πρεπει να είστε οικονομικα τακτοποιημένοι επομένως παρακαλείστε να εξοφλήσετε την συνδρομή των 15 ευρώ.
Οι εργαζόμενοι σε Κεφαλονιά και Ζακυνθο θα ενημερωθούν αμέσως μόλις οι υπευθυνοι παραλάβουν τα ψηφοδελτια (λογικά αυριο)

Για την εφορευτική επιτροπή
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου