Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/09/15-8200.html?spref=fb Ενημέρωση από το ιστολόγιο του ΣΕΠΕΕΑ ΣΤΕΛΛΑ για προσλήψεις μέσω ΟΑΕΔ.

Ως προς τις προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ, δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνει η καταμέτρηση των μορίων και η ανάρτηση πινάκων στην Περιφέρειά μας, καθώς ακόμα δεν έχει γίνει σύσταση του ΠΥΣΕΕΠ. Το πιθανότερο είναι να γίνει σύσταση και συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ μετά την λήξη της διαδικασίας των αποσπάσεων των μονίμων υπαλλήλων, αλλά σύμφωνα με την άποψη της αιρετής μας Ιωάννας Καρέλλου, μάλλον προβλέπεται καθυστέρηση.
Υπομονή και Κουραγιο συνάδελφοι..

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου