Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Εικόνες από την σημερινή πορεία στην Κέρκυρα! Μπράβο σε καθηγητές, στους δασκάλους, στα μέλη του Συλλόγου Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής και στα παιδιά που συμμετείχαν! Ιδιαίτερο μπράβο σε μαθητούδια Α' Γυμνασίου, άγνωστα σε μένα, που προσφέρθηκαν να κρατήσουν το πανό. Ο ένας μου λέει 'κύρια δεν θα πούμε και κανένα σύνθημα κατά της Χρυσής Αυγής; άντε μην αρχίσω και τα λέω μόνος μου' και ο άλλος μου λέει 'ο πατέρας μου θα φωνάζει αν με δει εδώ, αλλά εγώ εδώ θέλω να είμαι!' μπράβο παιδάκι μου του λέω, να κάνεις ότι σου λέει η ψυχή σου και πάντα να παλεύεις για το μέλλον σου'. Άντε να ξυπνάμε και να αντιστεκόμαστε!!

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!!! ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΞΑΝΑ ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ!
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ!! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου