Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Συνάδελφοι κατόπιν τηλεφωνικής μου επικοινωνίας με μία εκ των αιρετών μας στο ΠΥΣΕΕΠ (Αννή Δεσυλλα), ενημερώθηκα ότι βρίσκονται στην Περιφερειακή Διεύθυνση και δουλεύουν πυρετωδώς με εντολή να τελειώσουν τους πίνακες σήμερα.
Αυτό βέβαια, δυστυχώς δεν σημαίνει και πολλά, εφόσον όπως ήδη θα γνωρίζετε, στο Υπουργείο αλλάζουν ανά ώρα γνώμη για το πόσους θα πάρουν μέσω ΕΣΠΑ και αν θα πάρουν. Γενικά υπάρχει μια τάση να ρίξουν το ΕΕΠ-ΕΒΠ στα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του ΟΑΕΔ, κάτι που θα ήταν ανήθικο και κάθετα αντίθετο στην ισοτιμία μας με τους εκπαιδευτικούς.

Θα σας ενημερώνω ανά πάσα στιγμή έχω κάτι νεότερο.
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου