Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Συνάδελφοι, κατόπιν συνομιλίας μου με την αιρετή μας Ιωάννα Καρέλλου σας ενημερώνω οτι στην περιφέρειά μας ακόμα δεν έχει συσταθεί το ΠΥΣΕΕΠ, ωστε να ξεκινήσει επισήμως η διαδικασία. Με προφορική εντολή του Περιφερειακού, οι αιρετές και η Σύμβουλος Ε.Α, άτυπα ξεκίνησαν να ελέγχουν σήμερα τις αιτήσεις μας, αλλά βεβαίως χωρίς επίσημο συμβούλιο δεν πρόκειται να αναρτηθούν πίνακες. Ευελπιστούμε μέχρι την επόμενη εβδομάδα να έχει γίνει η νέα σύσταση του Συμβουλίου. Θα επικοινωνήσω σήμερα με τον Περιφερειακό και θα σας ενημερώσω εάν έχω κάτι συγκεκριμένο.

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου