Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Συνάδελφοι σας ενημερώνω ότι και η Ομοσπονδία μας πήρε απόφαση για συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς σκέφτεστε τα χρήματα που θα χάσετε απεργώντας. Σας ζητώ όμως να σκεφτείτε τους εκατοντάδες συναδέλφους σας που αυτή τη στιγμή είναι άνεργοι - αυτούς με τους οποίους συνεργαστηκατε, αυτούς με τους οποίους γίνατε φίλοι-και να συμμετέχετε δυναμικά στις κινητοποιήσεις. Εσείς θα χάσετε μέρος του μισθού σας, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε καν μισθό..

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. κηρύσσει 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση

την Τετάρτη 18 και την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου

και

 3ωρη στάση εργασίας την Δευτέρα 16/9

Διαμαρτυρόμαστε

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΑΙ  ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΧΙ 

ΣΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ

ΟΧΙ 

ΣΤΙΣ  10.000 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΧΙ 

ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ  ΚΑΙ ΤΙΣ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

* Την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου κηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας προς διευκόλυνση των συναδέλφων για συμμετοχή στα κατά τόπους πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου