Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Απο την ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας μας:


Υπογράφηκε η εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ

Υπογράφηκε και αναρτήθηκε σήμερα 27 Αυγούστου 2013.... η εγκύκλιος με θέμα: « Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και αναπληρωτών από τον κλάδο ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2013-2014»

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 28/08/2013 μέχρι 03 /09 /2013.


http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%A9%CE%9C9-%CE%A8%CE%995

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου