Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ προς τα μέλη του, ειδικότητας Π.Ε.25 Σχ. Νοσηλευτών για συμμετοχή σε ομάδα εργασίας της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Καλούμε τα μέλη μας, ειδικότητας Π.Ε. 25 - Σχολικών Νοσηλευτών να δηλώσουν συμμετοχή στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας μας και να μας αποστείλουν το ονοματεπώνυμό τους, για να συμμετάσχουν στην  ειδική επιτροπή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ προκειμένου να συζητηθούν προτάσεις σχετικά με το καθηκοντολόγιο των σχολικών νοσηλευτών στην γενική εκπαίδευση καθώς και με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Καλούμε τους σχολικούς νοσηλευτές του συλλόγου μας να στηρίξουν εμπράκτως αυτήν την προσπάθεια της Ομοσπονδίας καθότι είναι κάτι που τους αφορά άμεσα. Στην επιτροπή εκ μέρους του συλλόγου μας μπορούν να συμμετάσχουν μέχρι 2 σχολικοί νοσηλευτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου