Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ για συμμετοχή των μελών του στις κατά τόπους δράσεις στις 18 /03

 Ο ΣΕΕΑΠΙΝ  καλεί τα μέλη του στη Ζάκυνθο να συμμετέχουν στις κατά τόπους δράσεις μαζί με τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου. Σημεία συνάντησης στις 18/03 είναι στις 14.00 στη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου μαζί με την τοπική ΕΛΜΕ και στις 14.00 στην Πρωτοβάθμιας Ζακύνθου μαζί με τον αντίστοιχο ΣΕΠΕ. Η συμμετοχή μας άπτεται στο πλαίσιο των διεκδικήσεων για τον εκπαιδευτικό χώρο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου