Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012


Συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι ο ΣΕΕΑΠΙΝ θα συμμετάσχει σε έκτακτη συνεδρίαση με θέμα τις δυσμενείς εξελίξεις στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και με σκοπό την λήψη αποφάσεων για περεταίρω δράσεις. Στην συνάντηση θα παρευρίσκονται εκπρόσωποι των

ΣΕΠΕ
ΕΛΜΕ
Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ν. Κέρκυρας
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ
Σύλλογος Ατόμων με Δυσλεξία και άλλες Μαθησιακές Δυσκολίες

Ο Σύλλογος μας έχει ήδη στείλει σχετικό έγγραφο διαμαρτυρίας σε φορείς και έχει γνωστοποιήσει το θέμα με συνέντευξη στα τοπικά ΜΜΕ. Παρακαλούνται οι συνάδελφοι σε Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Λευκάδα να βοηθήσουν τον Σύλλογο προωθώντας τα έγγραφά μας στους  φορείς των νομών τους.

Για το Δ.Σ

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου