Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Συνάδελφοι

Κατόπιν της συνάντησης μας με εκπροσωπους των κατωθι θεσμικών φορέων: 

ΣΕΠΕ
ΕΛΜΕ
Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων

Σύλλογος Ατόμων με Δυσλεξία και Αλλες Μαθησιακές Δυσκολίες
Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ

Αποφασίσαμε την συμμετοχή μας στην τρίωρη στάση εργασίας, αύριο 11-12-12 και συμφωνήσαμε να πραγματοποιήσουμε παράσταση διαμαρτυρίας στην περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στις 12.30.

Η συμμετοχή σας στην στάση είναι σημαντική και ακόμα πιο ουσιαστική η προσέλευση σας στην Περιφερειακή Διεύθυνση για όσους από εσάς μένετε στην Κέρκυρα. Είναι σημαντικό να παλέψουμε για το δικαίωμα μας στην εργασία, για το δικαίωμα των παιδιών στην κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους και να αντισταθούμε στο ολοκαύτωμα της ειδικής αγωγής που επιχειρεί το Υπουργείο.

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου