Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος μας συμμετέχει στην τρίωρη στάση εργασίας (11.00-14.00) που κήρυξε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την Τρίτη 11-12-12. 
Ανάλογες στάσεις αναμένεται να κηρύξει η ΔΟΕ και ΟΛΜΕ. 
Οι συνάδελφοι στην Αθήνα πρόκειται να προβούν σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Υ.ΠΑΙ.Θ.ΠΑ. Ακολουθώντας την ίδια γραμμή σε τοπικό επίπεδο σκοπεύουμε να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας ενημερώσω αφού έχουμε συναντηθεί με τους εκπροσώπους των άλλων τοπικών φορέων (ΣΕΠΕ, ΟΛΜΕ, Ένωση Γονέων, Σύλλογοι ΑμεΑ) στην προγραμματισμένη μας συνάντηση αύριο 10-12-12 στις 6.00.
Η συμμετοχή σας στην τρίωρη στάση εργασίας είναι ουσιώδης,  περισσότερο από κάθε άλλη φορά. 

Κρίνεται το μέλλον της εργασίας μας και η ποιότητα ζωής των παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.


Για το ΔΣ

Μαρία Αγάθου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου