Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Όπως ενημερώθηκε το ΔΣ της ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην χτεσινή τους συνάντηση με φορείς του υπουργείου, ουσιαστικά επαναφέρεται το σχέδιο νόμου της πρώην υπουργού κ. Διαμαντοπούλου, μέσα από το οποίο καταργείται η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής αλλά και τα ΚΕΔΔΥ. (Τραγική ειρωνεία η διάλυση της ειδικής αγωγής, την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με Αναπηρία).  
Πρόκειται για καταστροφικές εξελίξεις στο χώρο μας και καλούμαστε άμεσα να αγωνιστούμε για την άρση των επικείμενων αλλαγών. Ο ΣΕΕΑΠΙΝ έχει καλέσει αύριο σε έκτακτη συνεδρίαση το ΔΣ του Συλλόγου με σκοπό να προβεί σε έντονη διαμαρτυρία.
Σύντομα θα αποσταλεί έγγραφο στους Συλλόγους Γονέων, στους φορείς του αναπηρικού  κινήματος και στους βουλευτές του κάθε νομού.
Παρακαλούμε ενημερωθείτε για τις εξελίξεις στο ιστολόγιο της Ομοσπονδίας:

http://www.poseepea.blogspot.gr/2012/12/blog-post_3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου