Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ στέκεται στο πλευρό των σχολικών καθαριστριών.

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Κέρκυρα – Τ.Κ. 49100

http://eidikotitesionian.blogspot.com - Εmail:seeapin@gmail.com


 

                                                                                         Κέρκυρα,21/02/2022

Αρ.Πρωτ. 10


Μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες τις πανδημίας οι σχολικές καθαρίστριες αντί να ενισχύονται για τον καθημερινό τους έργο δέχονται ένα ακόμα πλήγμα με την κατάργηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας και των ΒΑΕ. Σημαντικό επίσης είναι να αναφερθεί ότι οι σχολικές καθαρίστριες δεν λαμβάνουν τα δεδουλευμένα τους στην ώρα που πρέπει, ενώ χαρακτηριστική είναι η  έλλειψη προσωπικού των καθαριστριών σε τέτοιες περιόδους. Στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους ήρθαν αντιμέτωποι με τις αστυνομικές δυνάμεις κάτι που είναι καθόλα κατακριτέο.

Ο σύλλογός μας συμπλέει με το δίκαιο των αιτημάτων τους, καταδικάζει την καταστολή και απαιτεί για όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους μόνιμη και σταθερή εργασία με αξιοπρεπείς μισθούς και με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου