Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Αποτελέσματα ΠΥΣΕΕΠ ΚΥΣΕΕΠ

Συνάδελφοι επειδή επισήμως τα αποτελέσματα για ΠΥΣΕΕΠ ΚΥΣΕΕΠ θα αναρτηθούν απο Δευτέρα, ενημερώνω ανεπίσημα οτι για ΚΥΣΕΕΠ τα αποτελέσματα έχουν ώς εξης:

(Πανελλήνιο Ενωτικό Ψηφοδέλτιο)
Βούγιας Βασίλης 62
Κουκουβίνου Σοφία 9
Μπουλμέτη Γεωργία 28
Πανταζής Ιωάννης 0
Παπαευαγγέλου Κωνσταντινος 2
Παπαευθυμίου Δημήτρης 15
Παρασκευαίδης Δημοσθένης 3
Ρωμηός Ευστάθιος 2



(Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών)
Κόκκαρης Παναγιώτης 1
Τέλιου Μαρία 1
Τόλης Παντελής 2


Για το ΠΥΣΕΕΠ, έλαβαν
Δεσύλλα Κασιαννή 54
Καρέλλου Ιωάννα 25
Παγκράτη Αλεξάνδρα 46

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου