Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Παράταση δηλώσεων προτίμησης ΠΕ23 για λειτουργικά κενά στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων


Συνάδελφοι, 
σας ενημερώνουμε ότι δόθηκε παράταση από ΠΔΕ Ιονίων Νήσων έως και την Πέμπτη 22/11/2018 ώστε να καλυφθούν 4 θέσεις ΠΕ23 σε σχολεία και ΚΕΔΔΥ των νησιών μας. Υπάρχουν συνάδελφοι από τον πίνακα που δεν έχουν δουλέψει. Αν γνωρίζετε κάποιον, ενημερώστε τον.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ KENA ΕΕΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ & ΚΕΔΔΥ (20-11-2018) ΤΗΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ



1 ΠΕ 23 : ΚΕΔΔΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

1 ΠΕ 23 : ΕΕΕΕΚ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

1 ΠΕ 23 : ΕΕΕΕΚ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

1 ΠΕ 23 :1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΣ ΠΕΡΑΤΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ


Δείτε περισσότερα [εδώ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου