Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Αποσπάσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε για το διδακτικό έτος 2015-2016 και Ε.Ε.Π. σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2015-2016



Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των αποσπάσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. κατά το σχολικό έτος 2015-2016 καλεί τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), που επιθυμούν να αποσπαστούν σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., να υποβάλουν αίτηση στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της οργανικής τους θέσης έως 12/6/2015.
Η Υπουργική Απόφαση και η αίτηση είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  www.minedu.gov.gr


Εγκύκλιος: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/150528_egkyklios_apospasewn_EEP_EVP.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου