Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Νεότερα για Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ

Συνάδελφοι, σύμφωνα με την αιρετή μας Αννή Δεσύλλα, αύριο θα αναρτηθούν οι πίνακες, με ό,τι αλλαγές έχουν τυχόν προκύψει, κατόπιν της διαδικασίας των ενστάσεων. Η περιφέρεια είναι σε αναμονή των οργανικών και λειτουργικών κενών, όπως αυτά προκύπτουν κατόπιν των αποσπάσεων και με κάθε επιφύλαξη, την Πέμπτη (ή Παρασκευή), θα γίνουν κατευθείαν οι τοποθετήσεις.
Όπως ενημερώθηκα από την αιρετή Ι. Καρέλλου, οι 8 πιστώσεις ΕΒΠ είναι για παράλληλες στηρίξεις, συνεπώς οι υπόλοιπες 12 θα διατεθούν σε ΕΕΠ αλλά και ΕΒΠ για ΣΜΕΑΕ.


Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου