Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Συνάδελφοι, η Ομοσπονδία μας, όπως ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα  της, καλεί τα μέλη ΕΕΠ ΕΒΠ σε στάση εργασίας και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, την Πέμπτη 17/10 απο 11-2. 
Σας ενημερώνω, ότι θα ζητήσω εκείνη την ημέρα συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή και θα σας παρακαλούσα όσοι μπορείτε να είστε εκεί μαζί μου.
Θέλουμε να μάθουμε, αν και πότε θα δοθούν άλλες πιστώσεις.
Θέλουμε να μάθουμε πότε θα στελεχωθούν πλήρως τα ειδικά σχολεία
Θέλουμε μια απάντηση για το πότε θα στελεχωθούν τα ΚΕΔΔΥ στα οποία υπάρχει τέτοια έλλειψη προσωπικού, ώστε δεν είναι καν δυνατή η σύσταση διεπιστημονικής ομάδας. 


ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 17 ΟΚΤΩΒΡΗ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974714206,
 e-mail: poseepea@yahoo.gr www.poseepea.blogspot.gr/


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αθήνα 14 Οκτώβρη 2013


Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. διαμαρτυρόμενη για την άνιση μεταχείριση,

την υποστελέχωση και την

ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Κηρύσσει

Την Πέμπτη 17 Οκτώβρη 2013, από τις 11.00 έως τις 2.00 μ.μ.

Πανελλαδικά 3ωρη Στάση Εργασίας

του Ειδικού Εκπαιδευτικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

που εργάζεται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)

και τα

Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Καλούμε

Τους περιφερειακούς συλλόγους και τους συναδέλφους σε όλη τη χώρα να συμμετέχουν 

δυναμικά στις κατά τόπους συγκεντρώσεις  στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης

και στην Αττική στην συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 12.00


το Διοικητικό Συμβούλιο

της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου