Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

                                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σ.Ε.Ε.Α. Π.Ι.Ν, ως μέλος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α συμμετέχει αύριο, 20/2 στην 24ωρη Γενική Απεργία που κήρυξαν η Α.Δ.Ε.Δ.Υ και η Γ.Σ.Ε.Ε και καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν δυναμικά στις κινητοποιήσεις.
Στην Κέρκυρα ο Σ.Ε.Ε.Α.Π.Ι.Ν θα βρίσκεται στο πλάι της ΟΛΜΕ και του ΣΕΠΕ, σε προ συγκέντρωση στις 10.00 στα Γενικά Λύκεια.
 Παρακαλούνται τα μέλη του συλλόγου μας στην Κεφαλλονιά  Ζάκυνθο και Λευκάδα να συμμετάσχουν σε ανάλογες δράσεις στους νομούς τους.

Επισυνάπτεται ανακοίνωση της ΠΟΣΕΠΕΕΑ


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΑΝ
ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 20 ΦΛΕΒΑΡΗ 2013


Το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α  συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία που κήρυξαν η Α.Δ.Ε.Δ.Υ και η Γ.Σ.Ε.Ε., για την Τετάρτη 20 Φλεβάρη 2013 και καλεί τους περιφερειακούς συλλόγους – μέλη να συμμετάσχουν δυναμικά στις κατά τόπους κινητοποιήσεις.

24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΤΙΣ 20 ΦΛΕΒΑΡΗ

ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΡΕΙΠΙΑ

ΑΘΗΝΑ 17-2-2013
Για το Δ.Σ


Ο Πρόεδρος  
 ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΩΤΗΣ                                     O Γεν. Γραμματέας   
                                                                                    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου