Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ- ΔΡΑΣΕΙΣ

Σήμερα 20/2 μέλη του Συλλόγου μας συμμετείχαν στην απεργιακή κινητοποίηση και στις σχετικές διαδηλώσεις που οργανώθηκαν. Ευελπιστούμε ότι ακόμα περισσότερα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ θα συνειδητοποιήσουν την δυσμενή θέση στην οποία βρισκόμαστε και θα ακολουθήσουν με πνεύμα διεκδίκησης και αντίστασης στον διαρκή καταποντισμό των εργασιακών μας δικαιωμάτων αλλά και του αυτονόητου δικαιώματος μας στην εργασία.

Την Δευτέρα 25/2 ώρα 6.00, μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου μας θα συμμετάσχουν σε κοινή συνεδρίαση με τα μέλη Δ.Σ του ΣΕΠΕ, της ΕΛΜΕ και της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Νομού Κέρκυρας, με στόχο της οργάνωση Παν-Κερκυραϊκού- Πανεκπαιδευτικού Συλλαλητηρίου για την Παιδεία, όπως είχε αποφασιστεί προ εβδομάδων, στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στην οποία μετείχαν όλοι οι προαναφερθέντες φορείς της εκπαίδευσης.

Συνάδελφοι, βρισκόμαστε σε μια δύσκολη περιφέρεια, στην οποία, η μη σύνδεση μεταξύ των νησιών, δημιουργεί προβλήματα στην άμεση επικοινωνία μας. Ο Σύλλογος χρειάζεται ενεργά μέλη σε όλα τα νησιά ώστε να μπορούμε να αναδείξουμε τα προβλήματα και τις ελλείψεις σε κάθε νομό. Ως πρόεδρος του Συλλόγου χρειάζομαι συντονιστές σε κάθε νησί (στην Κεφαλλονιά, έχουμε ήδη συνεργασία με την συνάδελφο Ελένη Κονιδάρη). Παρακαλούνται μέλη του ΣΕΑΠΙΝ απο Ζακυνθο και Λευκάδα να επικοινωνήσουν μαζί μου, ώστε να έχουμε στενή συνεργασία, συντονισμό και ανταλλαγή πληροφοριών.


Για το Δ.Σ
 Μαρία Αγάθου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου