Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Εν όψη της Παγκόσμιας Ημέρας ευαισθητοποίησης για τα Άτομα με Αναπηρία, με χαρά μας σας προσκαλούμε στην πρώτη εκδήλωση που συνδιοργανώνει ο ΣΕΕΑΠΙΝ με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κέρκυρας και το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στον χώρο του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, την Δευτέρα 3/12/12 στις 6 μ.μ.
Θα πραγματοποιηθεί προβολή της ταινίας "Το Μαύρο Μπαλόνι", που αγγίζει με πολύ απλό αλλά και ρεαλιστικό τρόπο τις εμπειρίες των οικογενειών που μεγαλώνουν παιδιά με Αυτισμό. Κατόπιν θα πραγματοποιηθεί σύντομη εισήγηση της Μ. Αγαθου απο τον ΣΕΕΑΠΙΝ και του Π. Ανάπαλη από τον ΣΕΠΕ.
Η παρουσία όλων είναι ουσιαστική, τόσο για την δική μας επιμόρφωση, όσο και για να δώσουμε ένα δυναμικό παρόν στην πρώτη εκδήλωση του Συλλόγου μας.

http://prntscr.com/kv9f8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου