Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Εκλογές για ανάδειξη Δ.Σ. του συλλόγου

Αγαπητοί συνάδελφοι

Καταρχάς ευχαριστούμε θερμά για την προσέλευση και την ψήφο σας! Επίσης ευχαριστούμε τους νέους συνάδελφους που έκαναν αίτηση να γίνουν μέλη στο σύλλογο μας.
Στις εκλογές του Συλλόγου μας ψήφισαν 30 μέλη. Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Ψήφισαν 30
Έγκυρα 30
Άκυρα 0

Έλαβαν: 

Για το Δ.Σ

Aγάθου  Μαρία               28
Ζαχοπούλου Λυδία         16
Καρδακη Ελισάβετ         17
Kατσαρου Θεοδώρα      18
Xαλιδια Σοφία                16

Για την Ελεγκτική Επιτροπή:

Δεσσυλα Κασιαννή          24
 Καρελλου Ιωάννα           20
 Παγκρατη Αλεξάνδρα      6

Το νέο Δ.Σ θα συνεδριάσει άμεσα για σύγκληση σε σώμα. Θα σας ενημερώσουμε σύντομα για την μορφή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου