Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ενημέρωση

Συνάδελφοι,

στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας μας υπάρχει ενημέρωση για θέματα που μας ενδιαφέρουν όπως: 

  1. πρόγραμμα ΕΣΠΑ για Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π., 

  2. Νομοθετική ρύθμιση για Σ.Δ.Ε.Υ και Ε.Δ.Ε.Α.Υ

  3. Πόρισμα επιτροπής αξιολόγησης-

  4. Επιλογή Προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ-Μεταθέσεις Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π

  5. Συγχωνεύσεις και καταργήσεις δομών Ε.Α.Ε-Υ.Δ.Ε αναπληρωτών 


    Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο  http://www.poseepea.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7828.html, καλό είναι να ενημερωνόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου