Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ σε διαδικτυακή συνάντηση στις 19/02 και ώρα 19.30

 

Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ, καλεί όλους τους συναδέλφους ΕΕΠ- ΕΒΠ Ιονίων Νήσων σε διαδικτυακή συνάντηση με στόχο την γνωριμία όλων των μελών, την καταγραφή προβλημάτων αλλά και τρόπους αντιμετώπισης.

Την Κυριακή 19/02/2023 και ώρα 19.30 καλούμε όλους τους συναδέλφους ΕΕΠ- ΕΒΠ, από όλα τα Ιόνια Νησιά να λάβουν μέρος στη συνάντηση. Παρακαλούνται τα μέλη μας να προωθήσουν τον σύνδεσμο και σε συναδέλφους ΕΕΠ- ΕΒΠ στο Ιόνιο, τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα μέλη του Συλλόγου μας.

Ο σχετικός σύνδεσμος της διαδικτυακής συνάντησης:

https://us02web.zoom.us/j/89867584543?pwd=bm5UREJhRjl4TUlsRXgrYlVjYWc0Zz09

 

Με εκτίμηση

Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου