Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

Καταγραφή λαθών στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ

 Παρακαλούνται όσοι συνάδελφοι ΕΕΠ και ΕΒΠ έχουν εντοπίσει λάθη στο φάκελό τους στον ΟΠΣΥΔ να στείλουν mail τόσο στην ΠΔΕ (υπόψιν κ. Πετρακη) όσο και στο mail του συλλόγου (seeapin@gmail.com) για δημιουργηθεί μια λίστα συνολικά που θα αποσταλεί και αυτήν στην ΠΔΕ. Στο mail να αναφέρουν ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Καλό είναι πρωτίστως να ελέγξουν αν ακολούθησαν κατά γράμμα όλα αυτά που αναφέρονταν στις οδηγίες του ΦΕΚ των προκηρύξεων.

Φρόνιμο είναι να γίνει άμεσα, δηλαδή το πολύ μέχρι σήμερα 12/7 έτσι ώστε να σταλεί αύριο 13/7 στην ΠΔΕ καθότι το παράθυρο για τις οποίες διορθώσεις θα είναι μικρό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου