Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 5 Απριλίου 2022

Πρόσκληση για διαδικτυακή συνάντηση μελών ΕΕΠ - ΕΒΠ

              

Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ καλεί όλους τους συναδέλφους ΕΕΠ-ΕΒΠ Ιονίων Νήσων σε διαδικτυακές συναντήσεις για να γνωριστούμε, να καταθέσουμε προβληματισμούς και να καταγράψουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.

Την Παρασκευή 8 Απριλίου στις 19.30 καλούμε τους συναδέλφους ΕΕΠ και ΕΒΠ από την Κεφαλλονιά και τη Ζάκυνθο να λάβουν μέρος μέσω του συνδέσμου: 

https://us02web.zoom.us/j/82674183066?pwd=WWNXZHpSQTVuWnZmTFNtWmpaZFU0UT09

Meeting ID: 826 7418 3066

Passcode: 180970

Σημείωση: Καλό είναι οι συνάδελφοι κατά την είσοδό τους να προσθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία π.χ. Γκούθας Ιωάννης ΚΕΔΑΣΥ Κεφαλληνίας μέσω μετονομασίας

Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου