Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ                                                                   

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Πληροφορίες/Επικοινωνία:                                                                      

e-mail: seeapin@gmail.com

τηλ: 6972373064, κα Αγάθου Μαρία (Πρόεδρος)

 

Ημερομηνία: 5/10/2021

Αριθμ. Πρωτ.: 9

 

Προς: ΜΕΛΗ ΣΕΕΑΠΙΝ

 

Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση

Καθώς δεχόμαστε πλήθος ερωτημάτων από τους συναδέλφους και αναγνωρίζουμε την αγωνία τους για τα τρέχοντα θέματα, ο ΣΕΕΑΠΙΝ καλεί τα μέλη του σε Γενική Συνέλευση μέσω της πλατφόρμας zoom, την

Παρασκευή 8/10/21 στις 19.00 μμ

Στην Συνέλευση θα συμμετέχει η Γεωργία Μπουλμέτη, Πρόεδρος της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για να μας ενημερώσει σχετικά με τις εξελίξεις επί του θέματος της Απεργίας/ Αποχής από την Αξιολόγηση.

Παρακαλούμε για την συμμετοχή σας ώστε να είστε ενήμεροι για τις εξελίξεις στον χώρο της Εκπαίδευσης.

Για να συνδεθείτε ακολουθήστε το link:

Topic: ΣΕΕΑΠΙΝ

Time: Oct 8, 2021 07:00 PM Athens

Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/84419972646?pwd=dWRMWnltMnZiTWEvRC9QTlJlcTZ6UT09

 

Για το ΔΣ

 

Η Πρόεδρος                                                             Η Γραμματέας

 Αγάθου Μαρία                                                       Ειρήνη Βονιτσάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου