Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Συνάδελφοι, την Πέμπτη 16 Ιουνίου, ώρα 12.00 καλούμε τα μέλη ΕΕΠ- ΕΒΠ σε Γενική Συνέλευση. 
Θέματα: Οι εξελίξεις στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, η στάση του ΣΕΕΑΠΙΝ σε αυτές και προγραμματισμός μελλοντικών δράσεων.
Εαν μέλη του Συλλόγου, έχουν να προτείνουν θέματα προς συζήτηση, παρακαλούνται να ενημερώσουν το ΔΣ. 
Προτείνουμε τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ στα νησιά εκτός Κέρκυρας να προσέλθουν στα τοπικά ΚΕΔΔΥ, ώστε να συνδεθουμε μέσω skype.
Με την ευκαιρία της συνέλευσης, παρακαλουνται τα μέλη να τακτοποιήσουν την συνδρομή τους για το τρέχον  έτος. 


Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου

Πρόεδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου