Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015



Σύλλογος Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (Σ.Ε.Ε.Α.Π.Ι.Ν.)
seeaping@gmail.com,  www.eidikotitesionian.blogspot.gr

                                                    
Κέρκυρα   13/3/2015
Αρ.Πρωτ.:    01
Προς: Μέλη του ΣΕΕΑΠΙΝ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

          Καλούνται τα μέλη του Συλλόγου στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015 στις 6:00 το απόγευμα, στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας. Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα ακόλουθα
1.   Εξέταση των αιτήσεων και έγκριση για εγγραφή νέων μελών
2.   Ενημέρωση του Δ.Σ. προς τα μέλη για θέματα του Συλλόγου
3.   Προτάσεις και σχεδιασμός μελλοντικών δράσεων
Θα υπάρχει δυνατότητα τηλεδιάσκεψης μέσω Skype γι' αυτό όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν με αυτόν τον τρόπο παρακαλούνται να δηλώσουν το όνομά τους και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου ώστε να μπορεί να υπάρχει σύνδεση.


                                                Για το Δ. Σ.

    Η   Πρόεδρος                                                                Η Γεν. Γραμματέας

  Ιωάννα Καρέλλου                                                          Ματίνα Μανωλάκου



Παρακαλούμε τους Διευθυντές των Σ.Μ.Ε.ΑΕ.  και τους Προϊσταμένους των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. να ενημερώσουν  τους συναδέλφους μας που υπηρετούν στις υπηρεσίες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου