Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Προσμέτρηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στη μισθολογική εξέλιξη των αναπληρωτών


Για την προσμέτρηση των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ή διδακτορικών τίτλων στη μισθολογική εξέλιξη των αναπληρωτών, λαμβάνονται υπόψη οι παραπάνω τίτλοι που αποτελούν εκτός από προσόν διορισμού και ένα από τα κριτήρια μοριοδότησης για την πρόσληψή τους.  Σύμφωνα με την ΚΥΑ του Απριλίου του 2014. Αυτό αναφέρει έγγραφο το υπουργείο Παιδείας και καλεί τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προβούν σε σωστή εφαρμογή της με αρ. 2/24529/0022 (ΦΕΚ 928/Β/14-4-2014) Κ.Υ.Α.

Διαβάστε περισσότερα: www.alfavita.gr/arthron/προσμέτρηση-των-μεταπτυχιακών-και-διδακτορικών-τίτλων-στην-μισθολογική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου