Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

Θέμα: «Κάλεσμα ΣΕΕΑΠΙΝ για τη διαμαρτυρία στις 27/1/23 και ώρα 13.00 στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, ενάντια στην ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ»

 

Κέρκυρα,  26-01-2023

Αρ. πρωτ.: 1

Προς:

 - Μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ  Ιονίων Νήσων

- ΠΔΕ Ιονίων Νήσων

- Δ/νσεις Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων

Κοινοποίηση:

ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Περιφερειακούς Συλλόγους ΕΕΠ-ΕΒΠ

ΜΜΕ

 

 

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ, ως ο πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) των Ιονίων Νήσων, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, παρακολουθεί και διεκδικεί δυναμικά, στο πλευρό της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και κάθε αλληλέγγυου εκπαιδευτικού και γονεϊκού συλλόγου, ζητήματα που αφορούν τις εκπαιδευτικές κοινότητες. Ως Σύλλογος, είμαστε ενάντια σε οποιαδήποτε διαδικασία ακυρώνει, υποβιβάζει ή υποβαθμίζει τα μέλη μας.

Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας προβαίνει σε διαδικασίες - εξπρές  ώστε να  προλάβουν να φέρουν πριν τη λήξη της θητείας τους τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση»!

Σε νομοσχέδιο  του Υπουργείου Μεταφορών, που κανονικά δε σχετίζεται με τα της εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει τροπολογία, ώστε να επισπεύσει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» προσωπικού της εκπαίδευσης. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων, όπως ήδη είχε ανακοινωθεί.

Αντί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα:

·         Για τα σχολεία που η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα εν ώρα μαθήματος (π.χ. Άρτα).

·         Για τις άθλιες υποδομές που καταρρέουν και οδήγησαν μέχρι και σε τραγικό θάνατο μαθητή μας (π.χ. Σέρρες).

·         Για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (π.χ. Αιγάλεω).

·         Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης, Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού και Σχολικών Νοσηλευτών ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.

·         Για την απουσία οποιασδήποτε στήριξης στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται απότομα τα τελευταία χρόνια.

·         Για την αύξηση των οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Ειδικά Σχολεία που έχουν αυξημένες ανάγκες, όπως επίσης και στη δημιουργία επιπλέον ΕΔΥ και εμπλουτισμό αυτών με επιπλέον ειδικότητες ΕΕΠ-ΕΒΠ για την κάλυψη των ποικίλων αναγκών των εκπαιδευτικών κοινοτήτων

Συνεχίζουν να εξαπατούν τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, το ΕΕΠ και το ΕΒΠ με τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου».

Όσο και να προσπαθεί η Υπουργός, με πανηγυρικά δελτία τύπου και ωραιοποιημένα λόγια και περίτεχνες λέξεις, να καμουφλάρει τους πραγματικούς και ανομολόγητους στόχους της «αξιολόγησης», δε θα τα καταφέρει γιατί όλη η εκπαιδευτική κοινότητα έχει αντιληφθεί τον σκοπό της και είναι κατά!!!

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις. Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας θέλουν να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς λειτουργούς, στους γονείς και στους μαθητές.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» Κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών και των ΕΕΠ-ΕΒΠ, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία με αύξηση των ΕΔΥ και ύπαρξη αυτών σε κάθε σχολείο.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης πρέπει να βρει όλο την εκπαιδευτική κοινότητα μάχιμη! Είναι αιτία ενότητας και αντίστασης για όλους μας! Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων!

Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ, συμπορευόμενο με την απόφαση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ (αρ. πρωτ. 60/21-1-23) καλεί τους συναδέλφους ΕΕΠ - ΕΒΠ που εργάζονται στα νησιά του Ιονίου να συμμετάσχουν μαζικά στη διαμαρτυρία στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων! Υπενθυμίζουμε πως το Δ.Σ. της ΠΟΣΕΕΠΕΑ έχει κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023 11.00 έως 14.00 του πρωινού προγράμματος και 13.15 έως 16.00 στο απογευματινό. Επίσης καλεί και τους Πρωτοβάθμιους ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ των διευθύνσεων των Ιονίων Νήσων να συνταχτούν μαζί και να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία.

Μέσα από την Ομοσπονδία και τους Συλλόγους μας, όλοι μαζί στον αγώνα, διεκδικούμε:

·         Απόσυρση της τροπολογίας για την ατομική αξιολόγηση

·         Μονιμοποίηση των νεοδιόριστων  αυτοδίκαια

·         Δικαίωση των απορριφθέντων συναδέλφων ΕΒΠ στον πίνακα του ΑΣΕΠ (1ΕΑΕ/2022)  και μέριμνα για τους επικείμενους πίνακες των συναδέλφων ΕΕΠ (2ΕΑΕ/2022)

·         Άρση της απόφασης περί γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ

·         Σύσταση νέων οργανικών και νέων μαζικών διορισμών άμεσα, κάλυψη όλων των αναγκών σε ΕΕΠ και ΕΒΠ παντού. 

·         Εξίσωση αδειών αναπληρωτών και μονίμων

·         Αύξηση του μισθού και επαναφορά 13ου και 14ου μισθού 

·         Επαναφορά του επιδόματος Ειδικής Αγωγής

·         Εξασφάλιση χώρων, υποδομών και όλων των απαραίτητων εργαλείων σε συναδέλφους που εργάζονται στα ΚΕΔΑΣΥ με πλήρη στελέχωση, μόνιμο προσωπικό και υπηρεσίες καθαρισμού. 

·         Κεντρικό Πανελλαδικό Σχέδιο για ανέγερση ή δημιουργία τόσο Γενικών όσο και Ειδικών Σχολείων σε κάθε περιοχή της χώρας με πλήρη στελέχωση, σε κτήρια που παραμένουν αχρησιμοποίητα από τους Δήμους και την Περιφέρεια ή σε χώρους που κρίνονται κατάλληλοι. Επίσης, λειτουργία των συστημένων στα χαρτιά Ειδικών Σχολείων για αποσυμφόρηση των ήδη υπαρχόντων και καλύτερη λειτουργία τους.

·         Γενναίες αυξήσεις στις Σχολικές Επιτροπές για μείωση του κόστους λειτουργίας των σχολείων (ΔΕΚΟ, ρεύμα, θέρμανση, φαρμακείο σχολείου, υλικά και εξοπλισμός). Καμία οικονομική επιβάρυνση των γονέων για τη λειτουργία των σχολείων

 

Για το Δ.Σ.

     Ο Πρόεδρος                                                                       Ο Γενικός   Γραμματέας



   Γκούθας Ιωάννης                                                                Σκλαβούνος Κωνσταντίνος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου