Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

Διαμαρτυρία του Δ.Σ. του Σ.Ε.Ε.Α.Π.Ι.Ν αναφορικά με την Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ για τις άδειες ανατροφής των νεοδιοριζόμενων συναδέλφων

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Ε.Α.Π.Ι.Ν διαμαρτύρεται προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για την  υπ’ αριθμ πρωτ: 108357/Ε3 της 21 – 8 – 2020 Εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία επιχειρείται να περικοπεί η εννεάμηνη άδεια ανατροφής σε νεοδιόριστες εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, που έχουν τέκνα κάτω των τεσσάρων ετών. Το Υπουργείο προεξοφλεί ότι έχει γίνει χρήση μειωμένου ωραρίου πριν το διορισμό και αυθαιρέτως αφαιρεί τις ημέρες αυτές από όλες τις αιτούσες εννεάμηνης άδειας, ακόμα κι αν δεν έχει γίνει καμία χρήση αυτής της διευκόλυνσης. Ο υπολογισμός στους τύπους της εγκυκλίου είναι αυθαίρετος, καθώς δεν στηρίζεται σε κάποια νομοθεσία ούτε υπάρχει αντιστοίχιση ανάμεσα στο μειωμένο ωράριο και τους μήνες ανατροφής. Με την εγκύκλιο αυτή, παραβιάζονται κατοχυρωμένα δικαιώματα και παράλληλα διαστρεβλώνεται η νομοθεσία..

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αποσύρει άμεσα την Εγκύκλιο και να παρέχει όλες τις διευκολύνσεις που προβλέπονται από τον νόμο για την ανατροφή των τέκνων των μόνιμων εκπαιδευτικών στηρίζοντας και προστατεύοντας εμπράκτως την μητρότητα ως αναφαίρετο δικαίωμα.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Ιονίων Νήσων (ΣΕΕΑΠΙΝ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου