Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Συμμετοχή του ΣΕΕΑΠΙΝ στη Γενική Απεργία της 24ης Σεπτεμβρίου 2019



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Πληροφορίες/Επικοινωνία:

e-mail: seeapin@gmail.com

τηλ: 6972373064, κα Αγάθου Μαρία (Πρόεδρος)

Ημερομηνία: 22/9/2019 

Αριθμ. Πρωτ.: 5 



Θέμα: Συμμετοχή του ΣΕΕΑΠΙΝ στη Γενική Απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019



Το Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία που κήρυξε η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., για την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019, ανταποκρινόμενο και στο κάλεσμα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, και καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν στην απεργιακή κινητοποίηση

Υπερασπιζόμαστε:

- Το δικαίωμα της απεργίας.

- Το δικαίωμα στη δημόσια ασφάλιση.



Διεκδικούμε:

· Την απόσυρση του αντεργατικού νομοσχεδίου!

· Πλήρη και κατοχυρωμένα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των αναπληρωτών εξισωμένα με αυτά των μονίμων!

· Κατάργηση της ελαστικής εργασίας!

· Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά!

· Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους!

· Να μην προωθηθούν τα σχέδια ιδιωτικοποίησης της κοινωνικής ασφάλισης!



Για το Δ.Σ. 



Η Πρόεδρος           Η Γενική Γραμματέας 





Αγάθου Μαρία              Ειρήνη Βονιτσάνου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου