Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Ενημερωτικό Σημείωμα για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ της ΠΔΕ Ιονίων Νήσων


Κατά την συνάντησή μου με τον Περιφερειακό Διευθυντή Ιονίων Νήσων κ. Αγγελόπουλο, έθεσα το θέμα των μειωμένων πιστώσεων για το πρόγραμμα Ψυχολόγων στα Ολοήμερα (Στα Ιόνια έχει εγκριθεί μια ομάδα σχολείων στη Ζάκυνθο αντί για πέντε που λειτούργησαν την περσινή χρονιά).
Ο Περιφερειακός ήταν ήδη γνώστης του θέματος και εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του και την πρόθεσή του να διερευνήσει το θέμα. Μου έδειξε ότι ο ίδιος είχε ζητήσει την λειτουργία όλων των ομάδων και δεν γνώριζε με ποιο σκεπτικό αποφασίστηκε η λειτουργία μιας μόνο ομάδας και γιατί στη Ζάκυνθο και όχι πχ σε άλλο νησί. Μου ζήτησε εντός των ημερών να επικοινωνήσω τηλεφωνικά ώστε να έχει μια σαφή εικόνα για τις προθέσεις του Υπουργείου (πχ μήπως θα ακολουθήσει και δεύτερη φάση κλπ).

Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για το πόσες πιστώσεις θα δοθούν στην ΠΔΕ μας για την πρόσληψη αναπληρωτών σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ, αλλά τόνισα στον Περιφερειακό την ανάγκη να δοθούν οι πιστώσεις μαζικά ώστε να μην καταστρατηγηθούν οι πίνακες και οι επιλογές των υποψηφίων. Ο κ. Αγγελόπουλος με διαβεβαίωσε ότι έχει ζητήσει την πλήρη στελέχωση όλων των δομών ειδικής αγωγής. Εικάζει ότι οι πιστώσεις θα κυμανθούν στα περσινά επίπεδα.

Τέλος ζήτησα απο τον κ. Περιφερειακό την δημιουργία μιας τυποποιημένης φόρμας ώστε να συμπληρωθεί απο τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ για την προτίμηση νομών και να σταλεί με mail/ fax καθότι δεν είναι δυνατόν να γίνει αυτή η διαδικασία με την φυσική παρουσία των αναπληρωτών. Ο Περιφερειακός ανέφερε οτι ειναι πολύ λογικό και το κατέγραψε στις σημειώσεις του.
Το ΔΣ του ΣΕΕΑΠΙΝ και οι αιρετές μας, βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία ώστε να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, να στηρίζουμε την Ομοσπονδία μας και το κάθε μας μέλος χωριστά. Είμαστε πάντα σε επαφή με τα τοπικά σωματεία εκπαιδευτικών και γονέων σε ετοιμότητα για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων του χώρου και των παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Μαρία Αγάθου
Πρόεδρος ΣΕΕΑΠΙΝ
26-8-2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου