Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Προτάσεις για εργαλεία αξιολόγησης


Αγαπητοί συνάδελφοι, 
η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ζητά να αποστείλουμε άμεσα προτάσεις σχετικά με τα εργαλεία αξιολόγησης που είναι απαραίτητα για την κάθε ειδικότητα του Ε.Ε.Π. που παρέχει υπηρεσίες στα Κ.Ε.Σ.Υ. (πλην των Ψυχολόγων που έχουν ήδη προσδιοριστεί), μετά από σχετικό αίτημα του Δ/ντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κ. Κασσιανού.

Προκειμένου να απαντήσουμε ως ΣΕΕΑΠΙΝ, σας παρακαλούμε να μας στείλετε τις προτάσεις σας μέχρι το απόγευμα της Κυριακής 7/4/2019 στο e-mail του συλλόγου μας seeapin@gmail.com. 

Με εκτίμηση 
Το Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου