Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Απεργιακή Κινητοποίηση

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ συμμετέχει  στην απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης 4/2, στο πλευρό της Ομοσπονδίας μας και όλων των εργαζομένων που βλέπουν καθημερινά να καταπατούνται δικαιώματα που έχουν κατοχυρωθεί με ιστορικούς αγώνες.

Καλούμε τα μέλη του Συλλόγου μας να συμμετάσχουν στην αυριανή απεργία και να δώσουμε δυναμικό παρόν, στις κατά τόπους κινητοποιήσεις.

Στην Κέρκυρα, τα μέλη του ΣΕΕΑΠΙΝ καλούνται να παρευρεθούν στις 10.00 πμ στα Γενικά Λυκεια ώστε να ακολουθήσουμε και εμείς την πορεία των Εκπαιδευτικών Α'θμιας και Β'θμιας Εκπ/σης.

Επισυνάπτουμε την σχετική ανακοίνωση/κάλεσμα της ΠΟΣΕΠΕΕΑ:

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, συμμετέχει στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ ενάντια στην ψήφιση του αντιλαϊκού νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό σύστημα και κηρύσσει 24-ωρη απεργία για την Πέμπτη 4 Φλεβάρη 2016. 

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν:

στη Γενική Απεργία την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016
και στο Απεργιακό Συλλαλητήριο στην Αθήνα, Πλατεία Κλαυθμώνος 11:00 π.μ.
Όλοι και Όλες στα Συλλαλητήρια
που θα διοργανωθούν σε κάθε πόλη της χώρας


                                                             Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου                                                                                         Καββαδά Αννέτα
Πρόεδρος                                                                                                       Γραμματέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου