Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Κατάθεση προτάσεων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου καλεί όλα τα μέλη ή μή, να καταθέσουν τις προτάσεις, ερωτήσεις, παρατηρήσεις σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης της περιφέρειας Ιονίων νήσων ως την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015.  Οι προτάσεις αυτές θα καταγραφούν ανά θεματική ενότητα και θα τεθούν στη διάθεση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής  για να της συμπεριλάβει σε τυχόν επαφές της με την νέα διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας.

   Για το ΔΣ
Ιωάννα Καρέλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου