Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΕΠ ΕΒΠ

Αγαπητοι Συνάδελφοι σας ενημερωνουμε για τα κάτωθι:

ΘΕΜΑ 1: Εκδηλωση για την 3η Δεκέμβρη

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ, στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Αμεα, οργανώνει εκδήλωση στον χώρο του Πολύτεχνου. Επισυνάπτουμε την αφίσα της εκδήλωσης. Η παρουσία σας είναι πολύ σημαντική καθώς και η συνδρομή σας στην διαφήμιση της εκδήλωσης, ωστε να ευαισθητοποιηθεί όλο και περισσότερος κόσμος σε θέματα σχετικά με την αναπηρία.
ΘΕΜΑ 2: Εκλογές Συλλόγου

Την Τετάρτη 4 Δεκέμβρη αποτις 12.30 εως και τις 3, θα πραγματοποιηθούν εκλογές του ΣΕΕΑΠΙΝ στον χώρο του ΚΕΔΔΥ Κέρκυρας. Η κάλπη δεν θα ανοιξει εκεινη την ημέρα καθως η εφορευτική επιτροπή θα περιμένει να παραλάβει τους φακέλλους που θα αποσταλούν απο τα υπόλοιπα Ιόνια Νησιά. Για τον τρόπο ψηφοφορίας στην Ζάκυνθο, Κεφαλλονια και Λευκάδα, θα ενημερωθείτε αναλυτικά σύντομα. Προς το παρόν έχουμε εξασφαλίσει την συνεργασία της Χρυσούλας Γκούσκου στην Ζάκυνθο και της Ελένης Κονιδάρη στην Κεφαλονιά, ώστε να συντονίσουν την συλλογή και αποστολή των φακέλων. Σύντομα θα έρθουμε σε επαφή και με τη Λευκάδα.  Σας επισυνάπτω  το ψηφοδέλτιο, για να γνωρίζετε απο τώρα ποιοι συνάδελφοι είναι υποψήφιοι.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μου στο 697 2373064

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου
Πρόεδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου