Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013


Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Κέρκυρας
ΕΛΜΕ Κέρκυρας
Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Κέρκυρας
Σύλλογος Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Περ. Ιονίων Νήσων


ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου, ώρα 6.30μμ. στον χώρο της πρώην Νομαρχίας, διαδηλώνουμε ενάντια στις κυβερνητικές πολιτικές που καταστρέφουν το Δημόσιο Σχολείο, τις ζωές μας και το μέλλον των παιδιών μας.
Καλούμε τα σωματεία που επιθυμούν να συμμετέχουν στην συνδιοργάνωση του συλλαλητηρίου, την Τρίτη 26/3 ώρα 6.30 στα γραφεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ, Βελισσαρίου 7.


Οι Πρόεδροι
ΣΕΠΕ Κερκυρας - Ελένη Μαλαχά
ΕΛΜΕ Κέρκυρας- Νίκος Μεταλληνός
Ένωση Συλλογων Γονέων&Κηδεμόνων -Γιώργος Νίνος
Σ.Ε.Ε.Α.Π.Ι.Ν - Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου