Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Διανομή πρώτων πιστώσεων

Στην σημερινή συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ ολοκληρώθηκε η διαδικασία εκδίκασης των 13 ενστάσεων από τις οποίες δικαιώθηκαν τέσσερις (4). Οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιηθούν για τα αποτελέσματα εγγράφως. Επίσης έγινε μια μεγάλη προσπάθεια ώστε τα κριτήρια για τη διανομή των πρώτων 25 πιστώσεων να αντικατροπτίζουν τις πραγματικές οργανικές και λειτουργικές ανάγκες των φορέων ειδικής αγωγής της περιφέρειάς μας. Αύριο, 5 Οκτωβρίου θα ανακοινωθούν τα κενά σε ΣΜΕΑ και ΚΕΔΔΥ ενώ συγχρόνως θα ειδοποιηθούν οι υποψήφιοι για να δηλώσουν την προτίμησή τους σε επίπεδο νομού.
Ιδιαιτέρως για τον κλάδο ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών κατόπιν εφαρμογής εγκυκλίου, στον σχετικό πίνακα προτάσονται οι απόφοιτιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ-ΑΣΠΑΙΤΕ και έπονται οι απόφοιτοι ΤΕΙ. Δυσάρεστη εξέλιξη για τους συναδέλφους που έχουν εργαστεί χρόνια ως αναπληρωτές και έχουν τεράστια εμπερία στο χώρο της ειδικής αγωγής. Ελπίζουμε  ωστόσο οτι με τις πιστώσεις που θα διανεμηθούν στη δεύτερη φάση θα μπορέσουν να τοποθετηθούν και αυτοί οι συνάδελφοι που τόση ανάγκη έχει η περιφέρειά μας.

Αναλυτικά η διανομή των πιστώσεων ανά ειδικότητα:

ΠΕ 23 Ψυχολόγων - 6
ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών - 5
ΠΕ 29 Εργοθεραπείας - 1
ΠΕ 21/26 Λογοθεραπευτών - 4
ΠΕ 25 Σχολικών Νοσηλευτών - 1
ΕΒΠ - 8

Καλή επιτυχία σε όσους ξεκινούν και υπομονή για όσους περιμένουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου