Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014








Αγαπητοί Συνάδελφοι

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 4 Δεκέμβρη 2014, θα πραγματοποιηθούν εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ του Συλλόγου μας, στον χώρο του ΚΕΔΔΥ Κέρκυρας.

Παρακαλούνται όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν ως υποψήφιοι, να καταθέσουν αίτηση στην κα. Κατσαρού Θεοδώρα (αντιπρόεδρο του Συλλόγου, Κοινωνική Λειτουργό στο ΚΕΔΔΥ Κέρκυρας) ή να αποστείλουν ηλεκτρονικά αίτηση (στην διευθυνση magathou@hotmail.com) στην οποία να αναγράφεται η πρόθεση τους να θέσουν υποψηφιότητα, ονοματεπώνυμο, Τηλ. Επικοινωνίας, κλάδος και θέση στην οποία υπηρετούν.

Να σημειωθεί ότι στον Συλλογό μας, δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι έχουν όλοι οι εργαζόμενοι, μέλη ΕΕΠ- ΕΒΠ, ανεξαρτήτως αν υπηρετούν ως μόνιμοι ή αναπληρωτές.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να θέσουν τις υποψηφιότητές τους έως και την Παρασκευή 14 Νοέμβρη 2014.

Για το Δ.Σ

Η Πρόεδρος

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου