Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Αποτελέσματα εκλογών

Τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών για ανάδειξη Δ.Σ., Ελεγκτικής Επιτροπής του ΣΕΕΑΠΙΝ καθώς και Αντιπροσώπων για την Ομοσπονδία έχουν ως εξής:

Σε σύνολο σαραντατριών (43) έγκυρων ψηφοδελτίων για ΔΣ έλαβαν:

Μαρία Αγάθου  25 ψήφους
Αννέτα Καββαδά 24 ψήφους
Δώρα Κατσαρού 20 ψήφους
Βασιλεία Καρβούνη 16 ψήφους
Ευαγγελία Μουτσιούλη 16 ψήφους
Αλεξάνδρα Παγκράτη 14 ψήφους
Ειρήνη Βονιτσάνου 13 ψήψους

Συνεπώς εκλέγονται για το ΔΣ οι πέντε πρώτοι με αναπληρωματικούς του δύο επόμενους.

Για την Ελεγκτική Επιτροπή έλαβαν:

 Κασσιανή Δεσύλλα  31 ψήφους
Αγαθή Σουπιώνη 29 ψήφους
Ιωάννα Καρέλλου 19 ψήφους

Συνεπώς εκλέγονται και οι τρείς υποψήφιες

Για αντιπρόσωποι στην Ομοσπονδία έλαβαν:

Μαρία Αγάθου  22 ψήφους
Αννέτα Καββαδά 22 ψήφους
Ιωάννα Καρέλλου  18 ψήφους

Συνεπώς εκλέγονται οι δύο πρώτοι.


Για την οργανωτική επιτροπή

Αννέτα Καββαδά                         Ιωάννα Καρέλλου                           Ελένη Κονιδάρα

18 σχόλια:

  1. ΔΑΝΕΙΑ LENDINGTREE® INC.


    Έχετε επιδοθεί πού να λάβετε δάνεια, απορρίφθηκαν από τράπεζες και τώρα απογοητευθήκατε από πού να πάρετε δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στο lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Δάνειο για αγορά διαμερίσματος;

    Μην ψάχνετε άλλο, το LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
    οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το επίπεδο αριστείας μας Προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας ανά πάσα στιγμή της ημέρας.
    Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων
    . δάνεια κατασκευής
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
    . στεγαστικά δάνεια
    . Καταναλωτική πίστωση,
    . Δάνεια FHA
    . προσωπικά δάνεια
    . δάνεια αυτοκινήτων
    Εάν χρειάζεστε δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας μέσω

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    Ζεστή σκέψη

    ELIZABETH WALTER

    LENDINGTREE INC®

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΑΝΕΙΑ HILLTOP FINANCE


    Η HILLTOP είναι νούμερο ένα εταιρεία δανείων που είναι πρόθυμη να σας χορηγήσει όλους τους τύπους δανείων, ανεξάρτητα από το πόσο κακή είναι η πιστωτική σας βαθμολογία. Έχετε ανησυχήσει ψάχνοντας πού να πάρετε αυτά τα επιπλέον μετρητά, βιαστείτε τώρα και επικοινωνήστε μαζί μας στο hilltopfinancefirm@gmail.com για να λάβετε μια καταπληκτική προσφορά δανείου.

    Ένα δάνειο για να εξοφλήσετε εύκολα το χρέος σας;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Δάνειο για αγορά διαμερίσματος;
    Ένα δάνειο για να αγοράσετε αυτό το αυτοκίνητο των ονείρων;

    Η HILLTOP FINANCE προσφέρει όλα αυτά τα δάνεια με
    Χωρίς κρυφές πληρωμές και πολύ λίγα έγγραφα.
    Προσφέρουμε δάνειο που κυμαίνεται από 5.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Με πολύ χαμηλό επιτόκιο 5%.
    Οι πελάτες παγκοσμίως εκτιμούν τις προσπάθειές μας
    Και μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε, είμαστε οι καλύτεροι.
    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το επίπεδο αριστείας μας
    Προσφέροντας τις υπηρεσίες μας ανά πάσα στιγμή της ημέρας.

    Κάντε αυτό το τολμηρό βήμα σήμερα και επικοινωνήστε μαζί μας
    Εάν χρειάζεστε δάνειο ή οικονομική βοήθεια και
    οι θετικές προσδοκίες σας θα ικανοποιηθούν υπερβολικά.

    email: hilltopfinance@protonmail.com

    email: hilltopfinancefirm@gmail.com

    whatsapp: +1 954 417 1149

    Με θερμή σκέψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια
    Σας προσφέρω ένα ιδιωτικό δάνειο από άλλο άτομο που χρειάζεται ένα άτομο. Πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης με ποσοστό 3%. Για περισσότερες πληροφορίες, φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω E-mail: daniella01durren@gmail.com

    whatsapp: +351 932 823 441

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια
    Σας προσφέρω ένα ιδιωτικό δάνειο από άλλο άτομο που χρειάζεται ένα άτομο. Πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης με ποσοστό 3%. Για περισσότερες πληροφορίες, φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω E-mail: daniella01durren@gmail.com

    whatsapp: +351 932 823441

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι η Μπέκα Νόρα, θα ήθελα να μοιραστώ μια αξιοσημείωτη μαρτυρία για το πώς πήρα δάνειο 800.000 Ευρώ, ΔΑΝΕΙΟ μέσω πιστωτικής επένδυσης ELENA NINO και πάσης φύσεως. αν ενδιαφέρεστε για δάνειο επικοινωνήστε στο email: elenanino0007@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΙΣΤΩΣΗΣ, Χρειάζεστε δάνειο; Δυσκολεύεστε οικονομικά ή χρειάζεστε χρήματα για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; ΓΡΗΓΟΡΟ ΔΑΝΕΙΟ, Χρειάζεστε δάνειο για να ξεπληρώσετε το χρέος σας ή να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας ή να ξεκινήσετε μια ωραία επιχείρηση, επιχειρηματικά δάνεια; στεγαστικό δάνειο? Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων: ( accessloanfirm2030@gmail.com )


    Επικοινωνήστε με το γραφείο δανείων μας μέσω email Προσωπικά Δάνεια, Επιχειρηματικά Δάνεια, Δάνεια Κατοικίας, Ενοποιήσεις Χρέους
    Στείλτε μας email στη διεύθυνση: accessloanfirm2030@gmail.com

    Whatapp: +79258159150

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σε όλους, είμαι ο Samah Abdullah Awad Al-Karim, χαίρομαι που επιστρέφω σε αυτό το υπέροχο φόρουμ για να καταθέσω για τη βοήθεια που έλαβα από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα δάνειο σε άλλο για να απαλλαγώ από το χρέος και την οικονομική δουλεία που μου είχε βάλει ο πρώην σύζυγός μου. Ήταν πολύ κακό που έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τους φίλους, την οικογένεια, ακόμη και την τράπεζά μου, αλλά κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει επειδή το πιστωτικό μου σκορ ήταν πολύ κακό. Έκανα περιήγηση με τον υπολογιστή μου και είδα μερικές μαρτυρίες από άτομα που βοηθούσαν τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου με ένα δάνειο, και μετά αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους στο email τους: loancreditinstitutions00@gmail.com Ή /WhatsApp: +393509811524., μετά έλαβα ένα μήνυμα από τους και έκανα ό,τι μου ζητήθηκε. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετέφεραν 40.000 δολάρια στον λογαριασμό μου το δάνειο που ζήτησα και τώρα είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκαθαρίζω το χρέος μου και έχω επίσης ξεκινήσει μια επιχείρηση με το υπόλοιπο ποσό για να φροντίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Εάν χρειάζεστε δάνειο, επικοινωνήστε με τον καλύτερο δανειοδότη όλων των εποχών Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου στο email του: loancreditinstitutions00@gmail.com /WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σε όλους σε αυτό το φόρουμ, είμαι ο Usman Suleiman από την Ιορδανία Αμμάν. αλλά ζω στο Palm Harbor Florida 34682. ΗΠΑ και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στα πιστωτικά ιδρύματα δανείου που εκπλήρωσαν την υπόσχεσή τους χορηγώντας μου ένα δάνειο, είχα κολλήσει σε μια οικονομική κατάσταση και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω επίσης τους λογαριασμούς μου ως εκκίνηση μιας επιχείρησης. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων, ιδιωτικών και εταιρικών οργανισμών, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες απέρριψαν το αίτημά μου για πίστωση. Αλλά όπως θα το ήθελε ο Θεός, μια φίλη με το όνομα Mary Williams με σύστησε σε Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα, τα οποία επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι έλαβε επίσης ένα δάνειο από αυτά. Σε μια προσπάθεια να επιλύσω την τρέχουσα κατάστασή μου, ήρθα σε επαφή με την εταιρεία μέσω email και υποβλήθηκα στη δέουσα διαδικασία λήψης δανείου από την εταιρεία, προς μεγάλη μου έκπληξη μέσα σε 72 ώρες, όπως και η φίλη μου η Μαίρη, έλαβα επίσης ένα δάνειο $80,000,00 δολάρια Έτσι, η συμβουλή μου σε όλους όσους ή γνωρίζουν κάποιον που επιθυμεί ένα δάνειο, εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση ενός δανείου στο διαδίκτυο με χαμηλό επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια/χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, επικοινωνήστε με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Εξάλλου, δεν ξέρουν ότι το κάνω αυτό, αλλά λόγω της χαράς που έχω μέσα μου, είμαι τόσο χαρούμενος και θέλω να δώσω στους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για αυτή τη μεγάλη εταιρεία που δίνει πραγματικά δάνεια, είναι η προσευχή μου να τους ευλογήσει ο ΘΕΟΣ περισσότερο καθώς χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email στο ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) ή στο WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα σε ολους,
    Το όνομά μου είναι Iman Mustafa Azzawi. Είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοήθησαν με τις οικονομικές μου ανάγκες να χορηγήσω το δάνειο των 50.000 $ που ζήτησα. Είναι τόσο ήρεμος άνθρωπος από τον Θεό, έχω βοηθήσει πολλούς από αυτούς και είμαι πρόθυμος να σας βοηθήσω. E_mail της στο: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393512114999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ονομάζομαι Bahiti και είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοηθούν στις οικονομικές μου ανάγκες που μου έδωσαν το δάνειο των 6.000 ευρώ που χρειαζόμουν. Στείλτε τους email στο { loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στον αντιπρόσωπό του στο whatsapp: +393512114999. εάν χρειάζεστε δάνειο. είναι 100% αληθινά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γεια σε όλους, χαίρομαι που πήρα ένα δάνειο από πιστωτικά ιδρύματα δανείου, υπάρχουν τα καλύτερα που έχω δει από τότε που προσπαθώ να πάρω δάνειο, μόλις έλαβα ένα δάνειο 33.000 ευρώ, μπορείτε να τους στείλετε email εάν χρειάζεστε δάνειο μέσω: loancreditinstitutions00@gmail .com ή whatsapp: +393512114999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρειάζεστε δάνειο, είμαι ιδιώτης, αξιόπιστος, αξιόπιστος δανειστής. Παρέχω δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%. Αναζητάτε επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, φοιτητικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, ακάλυπτο δάνειο και επιχειρηματικό κεφάλαιο; Εάν μια τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σας αρνήθηκε ένα δάνειο για έναν ή περισσότερους λόγους. Είστε στο σωστό μέρος για τις αποφάσεις δανείου σας, παρέχουμε δάνεια από 2.000 $ έως 100.000.000.000,00 $ σε περίοδο αποπληρωμής 1-20 ετών οπουδήποτε στον κόσμο. Email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Αριθμός Whatsapp:+2347044515643

    Επικοινωνία:
    Μπράιαν Στέφαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρειάζεστε δάνειο, είμαι ιδιώτης, αξιόπιστος, αξιόπιστος δανειστής. Παρέχω δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%. Ψάχνετε για επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, φοιτητικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, δάνειο χωρίς εξασφαλίσεις και επιχειρηματικό κεφάλαιο; Εάν μια τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σας αρνήθηκε ένα δάνειο για έναν ή περισσότερους λόγους. Είστε στο σωστό μέρος για τις αποφάσεις δανείου σας, παρέχουμε δάνεια από 10.000 $ έως 50.000.000,00 $ σε περίοδο αποπληρωμής 1-20 ετών οπουδήποτε στον κόσμο. Email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Αριθμός Whatsapp:+2347044515643

    Επικοινωνία:
    Μπράιαν ΣτέφανΧρειάζεστε δάνειο, είμαι ιδιώτης, αξιόπιστος, αξιόπιστος δανειστής. Παρέχω δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%. Ψάχνετε για επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, φοιτητικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, δάνειο χωρίς εξασφαλίσεις και επιχειρηματικό κεφάλαιο; Εάν μια τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σας αρνήθηκε ένα δάνειο για έναν ή περισσότερους λόγους. Είστε στο σωστό μέρος για τις αποφάσεις δανείου σας, παρέχουμε δάνεια από 10.000 $ έως 50.000.000,00 $ σε περίοδο αποπληρωμής 1-20 ετών οπουδήποτε στον κόσμο. Email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Αριθμός Whatsapp:+2347044515643

    Επικοινωνία:
    Μπράιαν Στέφαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρειάζεστε δάνειο, είμαι ιδιώτης, αξιόπιστος, αξιόπιστος δανειστής. Παρέχω δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%. Ψάχνετε για επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, φοιτητικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, δάνειο χωρίς εξασφαλίσεις και επιχειρηματικό κεφάλαιο; Εάν μια τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σας αρνήθηκε ένα δάνειο για έναν ή περισσότερους λόγους. Είστε στο σωστό μέρος για τις αποφάσεις δανείου σας, παρέχουμε δάνεια από 10.000 $ έως 50.000.000,00 $ σε περίοδο αποπληρωμής 1-20 ετών οπουδήποτε στον κόσμο. Email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Αριθμός Whatsapp:+2347044515643

    Επικοινωνία:
    Μπράιαν Στέφαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρειάζεστε δάνειο, είμαι ιδιώτης, αξιόπιστος, αξιόπιστος δανειστής. Παρέχω δάνεια σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με χαμηλό και προσιτό επιτόκιο 3%. Ψάχνετε για επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο, δάνειο αυτοκινήτου, φοιτητικό δάνειο, δάνειο εξυγίανσης χρέους, δάνειο χωρίς εξασφαλίσεις και επιχειρηματικό κεφάλαιο; Εάν μια τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σας αρνήθηκε ένα δάνειο για έναν ή περισσότερους λόγους. Είστε στο σωστό μέρος για τις αποφάσεις δανείου σας, παρέχουμε δάνεια από 2.000 $ έως 50.000.000,00 $ σε περίοδο αποπληρωμής 1-20 ετών οπουδήποτε στον κόσμο. Email: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Αριθμός Whatsapp: +2347044515643

    Επικοινωνία:
    Μπράιαν Στέφαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου.
    Προσφορά δανείου
    Προσφέρουμε δάνεια μετρητών μεταξύ 3.000 και 3.000.000 ευρώ σε όποιον μπορεί να μου πληρώσει επιτόκιο 3% ετησίως. Η μείωση είναι μεταξύ ενός και 30 ετών.
    - Χρηματοδοτικό δάνειο
    - Εξυγίανση οφειλών
    - Επιστροφή χρημάτων
    - Προσωπικά δάνεια
    - Εμπορική πίστωση
    Εάν ενδιαφέρεστε για δάνειο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email
    Email: bryanstefanloanfirm@gmail.com ή WhatsApp: wa.me/+2347044515643

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σε όλους


    Ελπίζουμε αυτό το σχόλιο να σας βρίσκει καλά.

    Σας ενημερώνουμε για την καλύτερη προσφορά δανείου στην αγορά.

    Προσφέρουμε κάθε είδους δάνειο.

    . Δάνειο αυτοκινήτου

    . Στεγαστικό δάνειο

    . Στεγαστικό δάνειο

    . Προσωπικό δάνειο

    . Payday Δάνειο

    . Δάνειο Μικρών Επιχειρήσεων

    . Φοιτητικό δάνειο μεταξύ άλλων...

    Κάντε αίτηση για γρήγορο δάνειο σήμερα και λάβετε πίστωση εντός 12 ΩΡΩΝ με το καλύτερο επιτόκιο 2,9%


    Στοιχεία επικοινωνίας: jurgenstefanfinancialservice@gmail.com ή whatsapp: +2347044515643

    ΑπάντησηΔιαγραφή