Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014



Συνάδελφοι, στα πλαίσια των δράσεων για την 3η Δεκέμβρη, ο Σύλλογος μας, ζητά την στήριξή όσων μένετε στην Κέρκυρα, με την παρουσία σας στην εκδήλωση που οργανώνουμε. Στηρίξτε το έργο του Συλλόγου και την ευαισθητοποίηση της κοινότητας σε θέματα αναπηρίας, με την παρουσία σας εκεί αλλά και την διάδοση της εκδήλωσης σε δικούς σας γνωστούς και φίλους.

Επίσης, σήμερα σας προτείνουμε να συντονιστείτε στο Κύμα Fm, στην εκπομπή 'Οι Μουσικές των άλλων', στις 9μμ. όπου η εκλεκτή συνάδελφος Ματίνα Μανωλάκου, εργοθεραπευτρια στο ΕΕΕΕΚ Κέρκυρας, θα μιλήσει με την Άντζελα Ρέγγη για θέματα σχετικά με την αναπηρία. 

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου
Πρόεδρος 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου