Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΕΑΠΙΝ

Αγαπητοί Συνάδελφοι
Η διαδικασία καταμέτρησης των ψήφων για εκλογή νέου ΔΣ του ΣΕΕΑΠΙΝ μόλις τελείωσε.
Όλα κύλησαν ομαλά και για αυτό ευχαριστώ τους συναδέλφους μας Πάρη Σταμπολή και Ραβίντερ Σινγκ Τοζάκου που ήταν όλη μέρα στην εφορευτική επιτροπή.
Ευχαριστούμε επίσης όλα τα μέλη που ψήφισαν μαζικά.
Για τον ΣΕΕΑΠΙΝ ψήφισαν συνολικά 72 μέλη ΕΕΠ- ΕΒΠ
Για το ΔΣ έλαβαν:
ΑΓΑΘΟΥ ΜΑΡΙΑ 62
ΠΑΓΚΡΑΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 45
ΓΚΟΥΘΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 33
ΒΟΝΙΤΣΑΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ 27
ΚΑΒΒΑΔΑ ΑΝΝΕΤΑ 26
ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ 25
(εκλέγονται οι πρώτοι πέντε)

Για Αντιπρόσωποι στην ΠΟΣΕΠΕΕΑ έλαβαν:
ΠΑΓΚΡΑΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 59
ΓΚΟΥΘΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 46
(εκλέγονται και οι δύο)
Για Εξελεγκτική Επιτροπή έλαβαν:
ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΛΥΔΙΑ 51
ΣΙΝΓΚ ΤΟΖΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ ΡΑΒΙΝΤΕΡ 45
ΣΤΑΜΠΟΛΗΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ 43
(εκλέγονται και οι τρεις)
Ως πρώτη σε αριθμό ψήφων, ευχαριστώ τους αγαπημένους μου συναδέλφους για την τιμή που μου έκαναν και καλώ ως οφείλω τους υπόλοιπους εκλεγέντες σε συγκρότηση σε σώμα, εντός δέκα ημερών.
Μαρία Αγάθου
Πρόεδρος ΣΕΕΑΠΙΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου